piątek, 2 marca 2012

No hellołka. Ostatnio duuużo się działo... No i mam pełno zdjęć i nowych outfit'ów ! ;)
Zacznijmy od imprezy sprzed miesiąca...
No to wytłumaczam ;p
Na sobie mam czerwone rurki, koszule w kwiatki w stylu oversize vintage, bransoletkę Pandora i moje śliczne szpileczki o których już mówiłam w poście poniżej.
W takich ciuchach polecam chodzić do pracy i na 'spokojniejsze' imprezy.
Sami look'nijcie :
 





































Przepraszam za bałagan na podłodze. Właśnie tak jest jak ma się 5 wypracowań napisać w 3 dni ;p


Koszula- 35zł. Poland
Bransoletka- £2000 (prawdziwa) PANDORA, £3 (dobra podróbka) PRIMARK.

Piszcie, piszcie....

4 komentarze:

  1. Możesz oddać mi buty ? Są mega ! :D
    Zapraszam do siebie ; )
    PS Bałaganu prawie nie widać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać,że bardzo mi się podoba :) te koszulki w kwiatki są takie delikatnie i bardzo ładnie wyglądają.
    zapraszam do mnie :) no,i wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń