środa, 5 września 2012

Rimmel


Witam. Tak, już nawet sama zauważyłam że tym razem dotrzymałam obietnicy i piszę prawie codziennie ;D . Tym razem troszkę inny post, a mianowice make-up. Strasznie długo szukałam idealnych kosmetyków do mojej cery. I w końcu znalazłam.! :D  Tusz scandal eyes i podkład wake me up w kolorze true ivory od Rimmel. Polecam! Tusz trzyma się idealnie cały dzień, nie wykrusza się, nie rozmazuje. Troszkę trudno go zmyć ale naprawdę jestem z niego zadowolona. Wydłuża i pogrubia rzęsy a jednocześnie nie zostawia grudek. Pokdład zaś ma konsystencję kremu do twarzy i dzięki temu łatwo się rozprowadza i nie robią się takie kreski tam gdzie rozprowadzałyśmy go palcami. Akurat ten kolor jest idealny do mojej cery i zakrywa wszystkie niedoskonałości. Skóra wygląda świeżo i naturalnie.
Co prawda te kosmetyki do najtańszych nie należą ale warto zainwestować troszkę więcej gdyż są bardzo wydajne.
Myślę że można kupić je już w prawie każdym sklepie z kosmetykami.

Mam nadzieje że taka 'inna' niż zwykle notka też bardzo wam się podobała i zapraszam ponownie za kilka dni.

eventuallyme ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz