środa, 15 lutego 2012

A więc oto i jest. Mój pierwszy post ^,^
Już dawno chciałam założyć Blog'a lecz nie wiedziałam o czym będe pisać.
Postanowiłam że będe pokazywać wam moje outfit'y i różne nowe rzeczy które kupuję, a jest ich dość sporo ;p

Zacznę od ślubu. Oczywiście nie mojego...Postanowiłam założyć buty na wysokim obcasie które były modne już dawno, lecz nadal mi się podobają. Niestety jeszcze ich nie mam, ale chodzi mi o coś takiego jak na zdjęciu poniżej .Mam nadzieje że wkrótce je znajdę i że naucze się w nich chodzić ;p
Zauważyłam że koralowy pomarańcz połączony z beżem jest modny więc bardzo chciałam mieć koralową sukienkę. W zamian znalazłam czerwoną i baaaardzo spodobał mi się nadruk na niej. Pasujący do moich wymarzonych butów. No i oczywiście krój... Także jeszcze jej nie mam, ale walczę!





















Buty zamierzam kupić w New Look'u.
A sukienka jest z Ebay'a (Oasis).




Pozdrawiam. Liczę na wasze komentarze i podpowiedzi.

2 komentarze:

  1. śliczne :D
    widziałam wczoraj podobne butki z new look'u ;-)
    teraz będę miała bloga do czytania :D
    pozdrawiam, Martiiiiii ;*

    OdpowiedzUsuń