piątek, 20 lipca 2012

Dove cream dress

Dawno nie pisałam, lecz są wakacje i musicie mi wybaczyć ;)

Dawno temu zakupiłam pewną sukienkę w New Look'u na przecenie i właśnie ostatnio bardzo mi się przydała. Wesele mojej mamy było fajne. Chętnie powtórzę imprezkę ;P

Nie miałam pojęcia co założyć więc założyłam właśnie tą sukienkę. Kremową w granatowe gołębie. Do tego moje butki na 15cm obcasie z wcześniejszych postów. No i mamy outfit :)

Jak widać taki krój jest teraz modny. Praktycznie każda figura wygląda w takim kroju ładnie więc można szaleć ;)

Czekam na wasze opinie....

Do tego kupiłam nową bluzeczkę w białe groszki, w kolorze miętowym- najmodniejszym kolorze tego lata. Także z przeceny ze sklepu NEXT.

Zdjęcia wkrótce.

Pozdrawiam moich followersów <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz